Rubriky

pátek 1. července 2022

Krásná Glam Slam

 Integrity Toys

KYORI  SATO  - Glam Slam

Dress Jason Wu Fashion


Tato nádherná Kyori ke mě přišla oblečená. 
Ale u mě jsem ji oblékla do modrého svetříku a černo-stříbrných kalhot. 
Nejvíce se mi líbí její modré oči - krásně modré.


Svetřík jsem upletla, kalhoty jsem dostala. 
Do uší jsem jí dala takové malé kamínkové náušnice (koupené) a náhrdelník - moje práce.


Původní účes jsem jí rozpustila a protože má hrozně moc řídké vlasy - 
tak jsem je spojila do culíku.


 Kyori má krásné oči.



Takto ke mě přicestovala, oblečení mám schované.


Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka



5 komentářů:

  1. Tak tá je nádherná <3 Srdečne gratulujem a krásne si ju obliekla a nafotila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná gratuluji. Oblečení ji moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle Kyori je nádherná, taky mě kdysi zaujala. Gratuluji k ní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrásna exotická Kyori, tieto "aziatky" mám ja vo veľkej obľube.💖 Škoda, že si nám ju nepredviedla i v jej originál outfite.🙂

    OdpovědětVymazat