Rubriky

pondělí 1. srpna 2022

Isha v zelených šatech

 Integrity Toys

ISHA  -  Style Notes


Tahle kráska ke mě přišla nahatá. 
Má nádherné zelené oční stíny, takže bylo rozhodnuto - něco zeleného.
Šaty jsou upletené z Glorie a ozdobila jsem je perličkama. 
Kabelku jsem rovněž ozdobila perličkama. 







Určitě už jste slyšeli o obraze - portrétu - když se na něj díváte z jakéhokoliv úhlu, máte pocit že se dívá osoba z portrétu  pořád na vás.  Ta ženská - teda to oko té ženské - se pořád dívá na Vás. 
Z jakéhokoliv úhlu.  



 

 

Vyšívaný obraz - klenot v mé domácnosti.

Moje maminka vyšívala gobelíny 

a tento obraz je jeden z nich.

 

Přeji krásný den
Vaše babi Věrka


3 komentáře:

  1. Panenka je zajímavá a zelené šaty jí moc sluší.Ovšem já nemůžu pustit z očí ten obraz - je nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  2. Túto Ishu poznám a nikdy mi neprišla tak zaujímavá ako u Teba na fotkách. Nádherné šaty si jej spravila a fotky tiež.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro Ishu já mám prostě slabost a zelená jí sluší, jde jí k líčení :-)

    OdpovědětVymazat