Rubriky

pátek 24. června 2022

Adele oblečená neoblečená

 Adele Makeda

 děravé žluté šaty a náušnice "boty"


Tak jsem upletla děravé žluté šaty.
A aby toho nebylo málo
 ještě jsem jí dala super náušnice "boty"



A protože nám stojí před barákem motorka
tak jsem jí ještě "blejskla"  na motorce.
To je kočka co???





Parádní náušnice, moc se mi líbí.
Dostala jsem je jako dárek od Jana Marešová.




Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka





5 komentářů:

  1. Krásná panenka a šaty jsou opravdu zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavé šaty a krásne odhaľujú piercing v pupku a aj keď je to dámička, tak je to vlastne rebelka na motorke :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, v prostřihu jí svítí pupík... Super stylizace i s těma náušnicema :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, to je kočka a ešte väčšia v tomto extravagantnom modely. Keby kočky nenapísala, tak ja som si ten piercing ani nevšimla.😃 I ja mám všelijaké zaujímavé typ náušníc. Dobrý nápad i model.😊

    OdpovědětVymazat