Rubriky

pondělí 29. července 2024

Navia Phan Doll

 Meteor Enigmatic Reinvention 

Navia Phan Doll


 Ráda bych Vám představila mojí novou fešandu 

krásná Navia

Přišla ke mě nahatá - takže uplést šaty

Její původní šaty mají fialovou barvu, takže bylo rozhodnuto

šaty budou fialové


K šatům patří klobouček a šperky

No to jsem si zase něco vymyslela - náhrdelník a náušnice

- tak náušnici jsem udělala jenom jednu (děsná piplačka)


No a máme tu "dívku s jednou náušnicí"

 

 Navia se mi moc líbí - má boční pohled - a moc jí sluší



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Má nádhernou fialovou barvu očních stínů a krásnou barvu rtěnky.

 

Byla zabalená v této krásné červené krabici


Přeji všem krásný konec července
Vaše babi Věrka

5 komentářů:

  1. Hned u první fotky mě napadlo: Wow, tak ta je teda chic :-) Vybrala jsi jí skvělou barvičku, moc jí nové oblečení sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju - snažila jsem se. Potřebovala jsem si trochu vyčistit hlavu - pořád makám na zahradě. Tohle byl pro mne krásný relax.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď hodně vysivala, tak jsem měla dlouhou panenkovskou pauzu. Pomalu se zase vracím zpět 😉

      Vymazat
  3. Tá je nádherná a fialová jej úžasne pristane. So šperkami to chápem, že stačí aj jedna náušnička.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji - sem tam tvořím pro moje holky korálky - ale asi už na to nemám trpělivost. Fakt hrozná piplačka.

    OdpovědětVymazat