Rubriky

sobota 15. července 2023

Jak se dělá seno

Jak se u nás dělá seno

Je léto, svítí sluníčko a suší se seno

 
Tak se i naše Color Infusion Jaeme Costas Problem Child a
Color Infusion Miles Morgan dali do sušení sena.
 

 
Dostala jsem od mojí hodné švagrové krásné hrábě a perfektní kosu na sečení trávy
a tak jsem musela udělat článek.
 

Jaeme s hráběma - umotala jsem jí plavky v červené barvě - to aby ladila s červenou pusinou. 


 

Miles dostal žluté šortky. No původně to měly být kraťásky pro moje slečny, ale nějak jsem neodhadla počet oček - no a tak má můj fešák pěkné žluté šortky.  


 

 

 


 

 
Tak tohle jsou hrábě a kosa - vrchní část kosy je vyrobená z plechu. Mooc pěkná práce.
I slamáky jsem našla.  


A tady konečně to seno - to se jim to poflakuje na seně 
Já suším a oni se muchlujou
Nespravedlnost světem vládne 

 

Přeji pěknou horkou sobotu a neděli

Vaše babi Věrka
 

2 komentáře:

  1. Věruško moja, to je nádhera. Tie fotky v sene sa Ti neskutočne podarili :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní výbava na seno, tak kosa i hrabičky, prostě pecka. A jak jim to při práci pěkně ladí :-)

    OdpovědětVymazat