Rubriky

neděle 23. dubna 2023

Fialové nebo černé?

 Fialové nebo černé?

Moje krásná Veronique Perin - Forever 

Upletla jsem dvoje šaty: jedny fialové a jedny černé

FIALOVÉ  ŠATY

Vrchní díl jsem upletla z fialové vlny - název nevím.

 Spodní díl jsem ušila z takové jemné fialovo-šedé látky. A protože látka byla taková nemastná neslaná a nedržela tvar tak jsem látku nastříkala tekutým škrobem. No to zase byl nápad - vždycky si něco vymyslím a potom nevím jak z té šlamastyky ven. 


 

 Vyrobila jsem i různé náhrdelníky - no snažila jsem se.


Jedna fotka před světlým pozadím a druhá fotka před tmavým pozadím. 

ČERNÉ  ŠATY

Tyto černé šaty jsem pletla z Glorie - takže jehlice č. 2 - piplačka.

Šaty jsem doplnila černo-stříbrným boa a ozdobou HADA 

Tak tato ozdoba se dává do pupíku. Ozdobu jsem dostala - no v mém pupíku moc velkou parádu nenadělala a tak má moje holka krásnou ozdobu na šatech. 








Líbí se mi jak ve fialových tak v černých šatech.

 



Přeji všem krásný den

Vaše babi Věrka



4 komentáře:

  1. Jako oboje jí sluší, ale za mě fialová, což Tě asi nepřekvapí :-D Látka mě pěkný tvar, já ani nevím, že něco jako tekutý škrob existuje... :-x

    OdpovědětVymazat
  2. Tekutý škrob na záclony, to mi pripomenulo upratovanie pred veľkými sviatkami, kým som ešte bývala s mami v bytovke :-)
    Za mňa vyhrávajú pre túto konkrétnu bábiku fialové, aj keď sa mi viac páčia čierne, ale nie pre túto Verču :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle Veronique je strašně krásná. Líbí se mi na ní obojí :)

    OdpovědětVymazat