Rubriky

neděle 12. června 2022

Monacco ve fialových šatech

 Integrity Toys

VANESSA  PERIN  -  Monacco Royale


Krásná Monacco ke mě přišla nahatá - takže uplést šaty.
Vrchní část jsem upletla z fialovo-stříbrné vlny. 
Spodní část - tedy sukni - jsem ušila z hedvábné šály. No to byl ale blbý nápad.
Sukně se hrozně špatně šila, ale nakonec se přece jen zadařilo. 


Náušnice a náhrdelník  mám od naší šikovné Katky - Zmrzlinky.
Kamínky mají bledě fialovou barvu - takže se krásně hodí k šatům. 


Uháčkovala jsem jí takovou malou kabelku.








Přeji krásný den
Vaše babi Věrka

5 komentářů:

  1. Pěkné fotky tahle barvička ji moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherná a tie šaty sú úžasné. Verím, že s tou sukňou to bolo asi o nervy, ale o to je lepší výsledok. Klobúk dole.

    OdpovědětVymazat
  3. Moja obľúbená Vanesska v krásnom fialovom modely.💜 Mne sa práve tá sukňa najviac páči. Ako píše Nikky, napriek komplikáciám sa Ti podarilo vytvoriť skvelý elegantný outfit.😍

    OdpovědětVymazat