Rubriky

pondělí 2. května 2022

Dani a její tři svetříky

 Dinamite Girl Dolls

London Calling - Dani


Tuhle krásnou Dinamitku už mám hrozně moc dlouho.
Je nádherná, má krásné jemné dlouhé husté vlasy.
Velice zajímavé oči - modrofialové oči a zelené stíny.


Upletla jsem jí 3 různé druhy svetříků - zelený, červený a fialový






A tady mojí Dani vidíte ve všech třech barevných variantách. 


Libí se mi ve všech, takže vám přeji ještě pěkný den
Vaše babi Věrka




8 komentářů:

  1. Krásna, škoda, že Dynamitky už nerobia :-( Svetríky sú super, zelený jej pekne ladí k tieňom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se asi taky nejvíce líbí v zeleném svetříku.

      Vymazat
  2. Nádherná Dani, ja mám Dynamitky veľmi rada, súhlasím s Nikky, že je veľká škoda, že ich prestali vyrábať.😌 Mne sa najviac páči v zelenom svetríku.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dinamitku jsem kdysi koupila v roce 2015 na Aukru. A jsem za ni hrozně moc ráda. Má nádherné dlouhé husté vlasy.

      Vymazat
  3. Krásná Dani, která se mi nejvíc líbí v červeném svetříku ;-) Sice bych čekala, že mi k ní sedne ten zelený, ale kdepak ;-)

    OdpovědětVymazat